Tijdens de uitgaande plaatsbeschrijving vergelijken we de staat van het pand bij uittrede met de staat bij intrede en gaan we na of de afspraken uit de huurovereenkomst werden nagekomen. Hiervoor hebben we de ingaande plaatsbeschrijving en de huurovereenkomst nodig.
Wat een gedoe om met al die papieren in de hand de rondgang te moeten doen, en dat terwijl je jouw vaststellingen moet noteren en de aanwezige partijen al onderling beginnen te discussiëren.
Er komt steeds meer druk op de ketel, je voelt de natuurlijke drang om sneller vooruit te gaan en je begint zaken over het hoofd te zien.
Ken je dit gevoel? Laten we praten!
Om een uitgaande plaatsbeschrijving uit te voeren heb je de ingaande plaatsbeschrijving en de huurovereenkomst nodig. Op het platform van PB Plus zal je al deze documenten kunnen toevoegen aan jouw plaatsbeschrijving. Werd de ingaande plaatsbeschrijving niet met de software van PB Plus opgemaakt? Geen probleem. Je kan eenvoudig al jouw documenten uploaden in PDF formaat.
Terwijl je in een ruimte rondloopt, zal je de toegevoegde documenten in de App kunnen raadplegen. Je zal moeiteloos kunnen switchen tussen het vergelijken van de staat van het pand en het noteren van vaststellingen, alles in één en dezelfde tool.
Zo staat er jou niets in de weg om de uitgaande plaatsbeschrijving vlot te regelen.
PB Plus staat steeds voor ons paraat. De opvolging van de aanvragen en onderlinge communicatie verlopen prima: moet er last-minute een plaatsbeschrijving geregeld worden? Dat gebeurt. Zowel onze klanten als huurders zijn steeds tevreden over de gedetailleerde en professionele opmaak, daarom is PB-plus onze vaste partner voor plaatsbeschrijvingen op maat.
Steeds een correcte en uitgebreide plaatsbeschrijving en dat steeds zoals gevraagd en afgesproken. Wij zijn enorm tevreden over de samenwerking met de professionals van PB Plus. Zelfs bij een snelle en noodzakelijke plaatsbeschrijving zorgen zij ervoor dat die snel uitgevoerd kan worden. Afspraken worden nagekomen en de opvolging is top, onze klanten en wijzelf zijn zeer tevreden! Doe zo verder!
“Voor we met PB Plus samenwerkten, gebruikten we een andere software waarbij we zelf de plaatsbeschrijvingen gingen opmaken. Dat was op termijn niet meer houdbaar, we hadden dus een optie nodig die ons die zorgen uit handen kon nemen.” Vooral het inplannen van plaatsbeschrijvingen was voordien vaak een pijnpunt dat Uw Huis graag zag wegvallen: “Op dat vlak zijn onze verwachtingen zeker ingelost.”
“We kozen voor de software van PB Plus omdat die super gebruiksvriendelijk is. Niet alleen wijst de applicatie zichzelf uit, hij sluit ook perfect aan bij onze noden. De link die onmiddellijk wordt gelegd tussen foto’s en de ruimte waarin ze werden gemaakt maakt ons werk als uitvoerend expert een stuk gemakkelijker.”
“In het begin was ik toch wat sceptisch. Het is gemakkelijk om te zeggen dat het snel en efficiënt zal zijn – dat zullen we wel zien, dacht ik toen. Maar inderdaad: van de foto’s tot de tekst, we krijgen alles dezelfde dag nog binnen.” Al snel werd dus volop de switch gemaakt. Het verschil was onmiddellijk merkbaar, geeft Laura mee: “Eigenaars met wie we al langere tijd samenwerkten, reageerden verrast dat ze de plaatsbeschrijvingen zo snel mochten ontvangen.”